THE VAMPIRE DIARIES


Bild på mitt öga.

Idag så slutade jag tidigt från skolan 13.50. Jag tror att jag ska ut med några
vänner ikväll. ;)

Jag har just kollat på The Vampire Diaries. OMG, vad bra det är!

Imorgon så ska jag till min farmor och farfar och fira farsdag. Kommer även att
få träffa min underbara kusin Herman.

Jag har nog inte så mycket mer att säga.. JO! Jag är grymt arg på min mobil,
jag kan inte ladda ner appar... grr! Vet inte vad som är problemet.. om någon
kunnig människa där ute vet någonting så får du gärna hjälpa till!

Ha en trevlig fredagkväll,


Kommentarer
Postat av: Elin

Fin blogg:) Följa varandra via bloglovin?

2010-11-13 @ 10:09:57
URL: http://fashionbyelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0